Waarom kiezen voor VvE Diensten Nederland?

VvE Diensten Nederland is al jarenlang één van de grootste VvE beheerders van Nederland. Het beheer van uw Vereniging van Eigenaars en appartementencomplex is bij ons in betrouwbare en professionele handen. Ons landelijke netwerk garandeert  kwaliteit en continuïteit. VvE beheer is onze core business! Daarom kunnen we u het totale beheer uit handen nemen, van financieel en administratief beheer tot technisch en bouwkundig beheer. Professioneel en met een persoonlijke aanpak.

Betrouwbaar vastgoedbeheer als basis voor kwaliteit
Bij het beheer van een appartementencomplex komt het nodige kijken. Goed VvE beheer is een vak apart. Op lange termijn is het belangrijk dat uw complex in goede conditie blijft. Technisch en bouwkundig onderhoud is noodzakelijk maar brengt de nodige kosten met zich mee. Nare verrassingen? Die willen we graag voorkomen! Daarom bouwen we samen met de VvE voldoende reserves op. VvE Diensten Nederland stelt betrouwbare meerjarenonderhoudsplanningen op en, nog belangrijker, bewaakt ze. Zo heeft u naar het beheer van uw complex geen omkijken meer.

Voor wie?

• VvE’s
  • Appartementsrechteigenaren
  • Administratiekantoren
  • Projectontwikkelaars

Maatwerk VvE beheer
Ieder complex is uniek, daarom leveren we het maatwerk dat bij u past. Omdat VvE beheer onze core business is, hebben we alle beheerdisciplines in huis. U neemt precies datgene af, waaraan uw VvE behoefte heeft. Zo voorkomt u onnodige kosten en sluit uw beheer naadloos aan op uw wensen. Ons beheerpakket omvat alle werkzaamheden die minimaal nodig zijn om een goed beheer van uw VvE te waarborgen. Geheel naar uw wens kunt u dit pakket uitbreiden met aanvullende diensten.

Landelijk netwerk
Dankzij ons brede netwerk in Nederland werken we al jaren voor meer dan 1000 Verenigingen van Eigenaars. U profiteert van deze schaalgrootte: het levert een combinatie van expertise en ervaring op het gebied van vastgoedbeheer op, evenals een uitstekende onderlinge samenwerking. VvE Diensten Nederland heeft een fraudeverzekering kunnen afsluiten omdat onze processen rondom het beheren van bankrekeningen van de VvE’s als goed beoordeeld zijn door onze verzekeraar. We hebben zelfstandige vestigingen in Arnhem, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam. Kies het kantoor bij u in de buurt.

VvE Website: alle informatie binnen handbereik
Als appartementseigenaar wilt u uiteraard op de hoogte blijven van alles wat binnen uw VvE wordt besproken en vastgelegd. Daarom bieden wij u het gemak van onze online database VvE Website. VvE Website biedt u toegang tot alle relevante informatie en officiële documenten van uw VvE. Zo bent u altijd en overal optimaal geïnformeerd, hoeft u niets meer zelf te archiveren én raakt u belangrijke documenten nooit kwijt! De online database is 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk en is geheel gratis!

Waarom kiest u voor VvE Diensten Nederland?
Professioneel
Daadkrachtig
VvE beheer is onze core business
Transparante online dienst
Inclusief fraudeverzekering
Sterk in communicatie
Grote organisatie
Jarenlange ervaring
Bundeling van kennis en ervaring door meerdere kantoren onder één dak
Lid van Branchevereniging VvE Beheerders (BVVB)

Deskundig advies Maatwerk Financieel en technisch beheer in huis 24/7 Bereikbaar

Waar kunnen we u mee helpen?

Verder rond