Administratief beheer

De basis voor een goed functionerende VvE: heldere informatieverstrekking, een nauwkeurige ledenadministratie, gestructureerde Vergadering van Eigenaars, het handhaven van regels en procedures, communicatie, correspondentie en archivering. Heeft uw VvE behoefte aan de kennis en ervaring van professionals op het gebied van administratief beheer? VvE Diensten Nederland verzorgt het geheel. Onze service voor het administratieve beheer van uw VvE bestaat uit de volgende werkzaamheden:
– Organiseren van de Vergadering van Eigenaars
– Opstellen van notulen
– Opvolgen van actiepunten
– Up-to-date houden van ledenadministratie
– Afhandeling eigendomsoverdrachten
– Faciliteren van digitaal archief

Totaaloplossing voor het administratief beheer van uw VvE

Er komt nogal wat kijken bij het administratief beheer van een Vereniging van Eigenaren. Het is dan ook belangrijk om alles administratief goed op orde te hebben. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. VvE Diensten Nederland kan u dit volledig uit handen nemen. We bieden als totaaloplossing diverse vormen van administratief beheer aan.

Vergadering van Eigenaars

Jaarlijks organiseren wij een algemene Vergadering van Eigenaars. Onze VvE manager woont deze vergadering bij en indien nodig sluit de Technisch manager hier ook bij aan. We roepen de leden bijeen en verzorgen de volmachten. Bovendien stellen wij de notulen op en delen wij deze na afloop van de vergadering met de leden van de VvE. Hierin worden alle afspraken en verplichtingen vastgelegd. Als er uit de vergadering werkzaamheden volgen, waartoe in de vergadering besloten is, dan zorgen wij voor de administratieve en/of technische afhandeling van deze actiepunten.
Wij nemen deze taak graag voor u uit handen.

Ledenadministratie als onderdeel van administratief beheer van uw VvE

VvE Diensten Nederland zet uw ledenadministratie op en houdt deze up-to-date. Mutaties onder de eigenaren van een complex verwerken wij en ook verrichten we alle benodigde werkzaamheden met betrekking tot eigendomsoverdrachten. Het spreekt voor zich dat we alle stukken zorgvuldig archiveren, waarbij we de wettelijke bewaartermijnen in acht nemen. Daarnaast leggen wij een digitaal archief aan en onderhouden dit.

Communicatie met de leden van de VvE

Nieuwe leden van de Vereniging van Eigenaars worden schriftelijk door ons verwelkomd en geïnformeerd. Denk aan zaken als de samenstelling en bereikbaarheid van de contactpersonen, de belangrijkste zaken die de nieuwe eigenaar dient te weten en de inloggegevens van VvE Website. Alle stukken van de VvE zoals jaarstukken, notulen, begroting en reglementen kunnen in dit portaal teruggevonden worden. Ieder lid heeft toegang tot de VvE website. De database is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Zo kunt u op ieder gewenst moment de gearchiveerde documenten nog eens rustig doornemen en raken deze nooit zomaar verloren.

Handhaving van regels en procedures

Wij verzorgen de correspondentie van de VvE met de eigen leden en andere partijen. Als eigenaren of gebruikers handelen in strijd met de splitsingsakte, het modelreglement of het huishoudelijk reglement, dan schrijven wij die aan. Ook bij juridische vraagstukken helpen wij u graag. Wij nemen u deze zorg volledig uit handen. Ook kunnen wij de VvE adviseren over eventuele maatregelen die getroffen kunnen worden tegen deze overtredingen. Wij denken graag met u mee over de oplossingen.

Wij zijn u graag van dienst

Transparante en goede communicatie staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom staan we bij VvE Diensten Nederland altijd nauw in contact met de aangesloten VvE’s. We hebben jarenlange ervaring op het gebied van administratief beheer en een landelijk netwerk met regiokantoren in Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam. Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw VvE? Vraag dan een offerte aan via onze website. Wij komen zo spoedig mogelijk bij u terug.

Deskundig advies Maatwerk Financieel en technisch beheer in huis 24/7 Bereikbaar

Waar kunnen we u mee helpen?

Verder rond