Hét VvE kantoor van Den Haag

VvE Diensten Nederland Den Haag heeft maar liefst 220 Verenigingen van Eigenaars in het portfolio. Voor hen verzorgt ons kantoor het totale beheer:
– Administratief beheer;
– Financieel beheer;
– Technisch beheer;
– Bouwkundig beheer.
Wij onderhouden contacten met besturen, commissies en leden van de verenigingen en zorgen dat zij altijd goed en tijdig geïnformeerd worden. Vanuit onze locatie in Rijswijk (Plaspoelpolder) werken wij voor een groot werkgebied, waaronder Den Haag, Amsterdam, Amstelveen, Leiden, Haarlem, Utrecht en het Westland.

VvE diensten Den Haag

VvE Diensten Nederland Den Haag is van alle markten thuis wanneer het aankomt op VvE beheer. Iedere soort complex is uniek en vraagt daarom een andere aanpak. Wij bieden onze diensten aan op maat. Zo neemt uw VvE in Den Haag enkel af wat bij u past. Voor optimale ontzorging kunnen wij alle vormen van VvE beheer van u overnemen. Ons beheerpakket dekt alle taken en werkzaamheden die minimaal nodig zijn voor een goed beheer van uw VvE in Den Haag en omstreken. Indien gewenst kunt u dit pakket uitbreiden met aanvullende diensten. U betaalt alleen voor datgene dat u daadwerkelijk afneemt.

Korte lijntjes

Ons kantoor in Den Haag wordt aangestuurd door Peter Pronk en Viktor Claassen. Met een ervaren team van circa 10 professionals staan wij dagelijks voor u klaar. Ook buiten kantooruren, want dankzij onze 24/7 storingsdienst kunnen we u dag en nacht service bieden. Bij ons beschikt u over een eigen technisch manager. Dit zorgt voor korte lijntjes en vaste aanspreekpunten. Ook bieden we technische ondersteuning voor dagelijks onderhoud.

VvE beheer Den Haag

Wij verzorgen het totale VvE beheer voor appartementencomplexen, kantoren, serviceflats, gemengd vastgoed zoals appartementen met winkels op de begane grond, coöperatieve flatexploitaties en winkelcentra. Van klein (circa 10 appartementsrechten) tot groot kunt uw VvE in Den Haag bij ons terecht.

Groot werkgebied

Inmiddels is VvE Diensten Nederland uitgegroeid tot één van de grootste VvE beheerders in Nederland. Tot ons portfolio horen talloze VvE’s verspreid door de gehele Randstad. Voornamelijk in Den Haag en omgeving bevinden zich VvE’s die wij beheren. Onze nadruk ligt echter op Zuid- en Noord-Holland. Het beheer van uw VvE ligt bij ons in professionele en betrouwbare handen.

Schaalgrootte

Wij hebben door de jaren heen een netwerk door het hele land opgebouwd. Hierdoor kan uw VvE profiteren van collectieve voorzieningen en een combinatie van expertise en ervaring. Al onze kantoren werken onderling uitstekend samen. Zo zijn al onze deskundigen op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van vastgoedbeheer.

Waar kunnen we u mee helpen?

Denkt u erover om uw VvE beheer uit te besteden? VvE Diensten Nederland heeft kantoren door heel het land met ieder deskundigen op het gebied van VvE beheer. Wij zijn naast Den Haag te vinden in Arnhem, Eindhoven en Rotterdam. Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. We vinden ook voor uw VvE in Den Haag de ideale uitkomst.

Deskundig advies Maatwerk Financieel en technisch beheer in huis 24/7 Bereikbaar

Waar kunnen we u mee helpen?

Verder rond